1. Wij hebben hier gegeten. De 1e gang bestond o.a. uit een ceasar salade. De ansjovis was zo onopvallend dat wij deze niet hebben kunnen ontdekken. De knoflookcroutons waren stukjes bruinbrood zonder knoflook en de kok meldde op onze vraag dat hij de parmezaanse kaas was vergeten.

De wijn werd zodanig uitgeschonken dat een persoon een te vol en de ander een te leeg glas had.

Het hoogtepunt echter was dat we een rekening kregen voor p.p. 4 gangen, terwijl we 3 gangen en een kop koffie hadden gehad. Toen ik hierover een opmerking maakte zei de eigenaar /kok (?) dat de koffie inderdaad de 4e gang was i.p.v. een dessert. Dit betekende dat deze 2 koppen koffie maar liefst 14 euro kosten. Vanzelfsprekend heeft hij dit moeten terugdraaien; het bonnetje werd voor me neergegooid, maar dit keer klopte de rekening. Ik begrijp waarom wij die avond de enige gasten waren, terwijl het terras van de buurman helemaal vol zat. Een echte afrader.