1. We gaan vaak naar dezelfde restaurants, maar wilde eens wat anders proberen, dat werd het Veerhuis. Jammer, maar dit restaurant wordt zeker niet toegevoegd aan ons lijstje favorieten. Je zit op een mooie plek, dat is een pluspunt. Er is veel keuze, maar de smaak is weinig verrassend. Ik had een beenhammetje, maar de saus die eroverheen zat wat zo overheersend en niet echt lekker, waardoor de smaak van de beenham vrijwel geheel weg viel. De friet smaakte naar frituurvet en de gebakken aardappeltjes met spekjes smaakten oud. Deze waren niet vers gebakken. De bediening was vriendelijk, maar werkte niet heel netjes. Niet van rechts opdienen, er viel een beetje eten van het bord met opdienen (en daar werd wat knullig op gereageerd), wijnfles leeg schenken omdat hij toch bijna op was, terwijl glas vol genoeg was, paar keer met drinken en eten van een andere tafel bij onze tafel, heel lang moeten wachten na hoofdgerecht, etc. Bij een gemiddeld eenvoudig restaurant zou dit allemaal prima zijn. Maar gezien de prijzen zou je wat anders verwachten. De prijs/kwaliteit verhouding ligt ver uit elkaar.