1. We zijn hier gaan eten met een gezelschap en het was er druk toen we gingen zitten om half 7. Het duurde daarna wel heel lang voordat we überhaupt de kaart kregen en nog langer voordat we konden bestellen.

Ook moet je hier niet heengaan met een gezelschap waar mensen inzitten die vegetarisch zijn. Er is weinig keus aan vegetarische voor en hoofdgerechten.

Als voorgerecht had een van ons een uiensoep genomen die lekker gevuld was. Helaas heeft dit restaurant maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart staan, want wij vonden kaasfondue geen serieuze optie als hoofdgerecht. Dus het enige wat toen overbleef was de curry. Deze kregen we pas om kwart voor 9 geserveerd, wat erg laat is als je geen voorgerecht hebt genomen. De curry was goed van smaak, maar waarom sommige restaurants alleen maar aan tofu denken als ze een vegetarische optie maken is ons een raadsel. Er stond ook niet in de omschrijving dat er tofu inzat, het lijkt ons wel handig om dit erbij te zetten aangezien het gerecht er voor 80% uit bestaat. Wij hebben dit eruit gehaald en dan bleef er weinig groente vulling over.

Als toetje had een van ons de Kwark van Novalis met (biodynamische) honing deze was lekker. Kortom niet een restaurant waar we nog een keer zouden gaan eten

5,1