in Lauwersoog

á la carte, vis- en vleesgerechten, groepsdiners, bowlen

1. Met 2 mensen gaan eten met een Groupon voor een 4-gangenmenu. Je krijgt een ander menu dan de 'gewone' gasten maar dat is niet erg. Er is genoeg keuze. We mochten de eerste 3 gerechten meteen bestellen. Het voorgerecht was er binnen 15 minuten. Stokbrood kruidenboter -hetgeen genoeg was voor 4 mensen ipv 1- en zalm die heerlijk was volgens mijn man. Echter vervolgens moesten we 40 minuten wachten op 2 kommetjes tomatensoep. Onbegrijpelijk! De soep was lekker maar snel gegeten. Waarna we weer 40 minuten moesten wachten op het hoofdgerecht terwijl om ons heen de één na de ander -zonder groupon!- wel vlot eten op tafel kreeg. We hadden beiden varkenshaasjes met spek gekozen maar die waren gortdroog. Een restaurant niet waardig! Tegen die tijd hadden we behoorlijk honger dus toch maar de droge hap naar binnen gewurgd. Echter daarna meteen richting kassa gegaan. Na 2,5 uur vooral wachten waren we er wel klaar mee. Aan een toetje hadden we totaal geen behoefte meer.
    Eten en drinken krijgt toch nog een 5 vanwege de soep en de zalm. De bediening was vriendelijk maar sloom dus een 6. Het restaurant is prachtig gelegen en je kan zowel binnen als buiten redelijk rustig eten, vandaar de 8. Echter vanwege de absurd lange wachttijden en het onsmakelijke hoofdgerecht zet ik prijs/kwaliteit op 1.