1. Aangezien we via recensies hadden gezien dat het verstandig is te reserveren voor een zaterdag avond, dit maar gedaan en dat was maar goed ook ;)
    De toko was lekker druk en zat goed vol. Met het goede weer van vandaag helaas geen plek buiten meer, maar we hebben hier binnen geen last van gehad. Het was zeer sfeervol en voldoende ruimte tussen de tafels.
    Dus ook hier prettig vertoeven. Ik miste wel wat Italiaanse muziek op de achtergrond, maar dat is een persoonlijke mening!

Vooraf een mandje stokbrood, wat naar mijn idee voldoende was voor 2.
    Daarna een hoofdgerecht van een specialiteiten pizza Pesto en een gemixt vleesbordje (varkenslapje, lamskotelet, ossehaasje) voor mijn wederhelft.
    Op de pizza had voor mij iets meer tonijn gemogen, maar hij smaakte perfect!!!!! Goed gevuld, dus maar goed dat ik geen uitgebreid voorgerecht had.

Het bordje vlees was ook heerlijk, vlees lekker mals. De prijs vond ik persoonlijk wel wat aan de hoge kant. (€25,- voor 3 kleine stukjes vlees, een bordje frieten en een beetje sla).

Achteraf beide een ijsje van de ruim keuzige menu kaart en toen was het buikje wel vol!

Bediening vriendelijk en gastvrij. Evenals eigenaren. Ondanks de drukte hadden wij vrij vlot ons voorgerecht/hoofdgerecht. Daarna "kakte" de bediening wat in, wat naar mijn idee deze avond niet gek was want ze bleven maar rennen en vliegen.
    Toch wel een klein beetje jammer dat tussen het hoofdgerecht en toetje een lange wachttijd zat en we echt zelf even moesten zwaaien.
    En daarna voor de rekening hetzelfde.

We komen hier zeker nog wel terug als we weer eens in de buurt zijn.