1. Vorige week bij de atlantis gegeten bediening was erg vriendelijk en nam de tijd voor ons ondanks de enorme drukte op het terras, eten duurde iets langer als dat we normaal gewend zijn maarja wat verwacht je als alles vol zit.
    Het eten was weer super, mooie lamskoteletten (4 grote koteletten)met gebakken groente,salade en patatjes de hoeveelheid was echt waar voor mn geld zo´n grote schotel en maar 12,50.( bij een ander leg je daar zomaar 20 euro voor neer en moet je je salade nog apart bestellen ook)

Enige aanmerking is weinig licht op het terras zodra de zon verdwijnt.

Echt een aanrader als je in de buurt bent !!!!

Vorige recensies van syl

• Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Kortom een aanrader voor iedereen !!!

• Vandaag heerlijk gegeten bij atlantis spijkenisse. Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Mijn vriendin had de spareribs, die waren zo lekker dat ik de helft van haar heb opgegeten. Zeker een aanrader!!