In het winterseizoen zijn wij op maandag gesloten.

1. Wij zouden ons trouwfeestje hier geven. Alles was tot in de puntjes afgewerkt, besproken. Twee keer om de tafel gezeten en de bevestiging gekregen dat onze avond geregeld was. Enkel het aantal gasten moest nog doorgegeven worden, een week van te voren.

Worden wij een maand van te voren gemaild, dat onze optie is komen te vervallen. Ze hadden een feest van 150 man over onze avond heen gepland. Want, zo bleek toen wij belden voor opheldering: "Als je zelf een bedrijf zou hebben zou je snappen dat dit meer inkomsten zijn." Onbeschoft, zelfs geschreeuw door de telefoon wanneer je samen tot een oplossing wil komen.Ben blij dat zij geen cent van ons spaargeld gekregen hebben en we zullen hier ook nooit meer een cent naar toe brengen.

Wat een respectloze manier van met je klanten om gaan.
    Het ziet er allemaal zo mooi uit, maar schijn bedriegt achter de horeca- glimlach van de uitbater.

1. Even een reactie vanuit De zeven Geitjes Tilburg.

Jullie zijn een keer bij ons geweest, daar hebben we een plezierig gesprek gehad over het plannen van jullie trouwfeest bij ons.
    Wij hebben n.a.v. het gesprek een vrijblijvende optie in onze agenda geplaatst en een prijsopgave gestuurd.
    Op deze prijsopgave hebben jullie gereageerd, hartelijk dank voor de prijsopgave, we gaan het even bekijken of het financieel haalbaar is en laten zo spoedig mogelijk weten of het door gaat.
    Na maanden hebben wij niks meer vernomen, geen mail, geen telefoon, niks.

Zoals ik toen al aangaf gingen wij ervan uit dat jullie geen interesse meer hadden in een trouwfeest bij ons omdat vooral bij een bruiloft we vaak nog contact hebben zowel via de mail als persoonlijk om deze dag tot in de puntjes te verzorgen.
    Wij hebben die dag een ander feest gepland, en vonden jullie reactie daarop ook heel vreemd toen jullie aangaven dat jullie het feest door willen laten gaan.
    Ik heb als voorbeeld gegeven dat als je een optie ergens op hebt (bijv. op een auto) dat als je maanden niks laat horen, die auto reeds verkocht is.
    Waarop meneer begon te schreeuwen en mij op persoonlijk gebied uit begon te schelden. Ons antwoord was daarop duidelijk en rusig dat wij het zakelijk hielden en ik mij niet persoonlijk liet vernederen en daarbij heb ik de verbinding verbroken.

Jullie hebben zelf niets meer laten horen na onze mail en zijn dan verontwaardigd als wij die dag iets plannen.

Wij vinden het erg spijtig voor jullie dat dit zo is verlopen en hopen dat jullie een mooi trouwfeest elder hebben gehad.

De Zeven Geitjes Tilburg