1. Een heel gezellig en sfeervol restaurant in hartje Middelburg.

Bij binnenkomst treden de Italiaanse sferen je direct tegemoet: van heerlijke geuren vanuit de keuken, Italiaanse muziek op de achtergrond, gezellige drukte in het restaurant, blije uitdrukkingen op de gezichten van zowel het personeel als van de klanten, een Italiaanse spreuk op een van de muren tot aan Italiaans sprekend personeel.

Het personeel was erg vriendelijk en heeft ons de gehele avond goed verzorgd. We werden geen moment vergeten.

Tevens hoefden wij niet lang te wachten op het eten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht volgden elkaar zeer netjes op.

Op het eten zelf valt ook absoluut niets aan te merken. De pizza's waren rijkelijk belegd en goed van smaak. Ook de pasta's waren van goede kwaliteit. De porties waren meer dan voldoende en je proefde de smaak van verse ingrediënten.

La Piccola Italia heeft een zeer uitgebreide en gevarieerde menukaart. Ook voor die mensen die geen zin hebben in pizza en pasta zijn er ruimschoots mogelijkheden. Zo zijn er diverse voorgerechten, vlees- en visgerechten en salades. De nagerechten zijn eveneens een aanrader!

De prijs-kwaliteit verhouding was naar mijn idee prima. Wij hebben met zijn tweeën uitgebreid gegeten en gedronken voor nog geen 60 euro.

Een echt Italiaans restaurant voor een heerlijk avondje uit!