1. Gedurende heel wat jaren eet ik bij "Filoxenia" te Zandvoort en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit iets op het eten aan te merken heb gehad. Integendeel, het is altijd voortreffelijk. Alles ziet er fris uit en wordt met zorg op authentieke wijze door de ouders van Kostas bereid. Wat ook gezegd mag worden is dat de vrouw van Kostas (Lianne) ook een geweldige kokkin is. Als je bepaalde wensen hebt, of je wilt iets hebben wat niet op de kaart staat, dan is dat altijd mogelijk als het op voorraad is. De sfeer, service en de bediening is ook klasse. Hoe druk het er ook is, er heerst altijd een gemoedelijke sfeer. Het personeel weet ook van aanpakken en is heel vriendelijk. Ik eet vaak bij verschillende Griekse restaurants in het land en tot op heden steekt "Filoxenia" er met kop en schouder boven uit. Een aanrader dus. Niet voor niets was "Filoxenia" in 2014 nummer 2 van de beste Griekse restaurants van Nederland. Op 11 september bestaan de zaak 15 jaar en mijn wens is dat "Filoxenia" nog heel lang zal blijven bestaan. Bij deze alvast mijn gelukwens met dit jubileum.