1. Ik had een leuke actie gevonden via Groupon om goedkoop bij dit restaurant te gaan eten.

Per ongeluk had ik verkeerd gereserveerd. Ik had via een mail adres moeten reserveren en ik had uit enthousiasme per ongeluk opgebeld om te reserveren. Ik kreeg een uitbrander van de eigenaar dat ik verkeerd had gereserveerd. Ik werd behandeld als een klein kind en werd zeer onvriendelijk behandeld. Hij vond een zeer grote fout dat ik niet via het email adres had gereserveerd want hij had alles volgeboekt en daardoor liep hij geld mis.(we hebben er een tijd gezeten en de helft van het restaurant was gewoon leeg).

Ik heb mijn excuses aangeboden en gevraagd wat de bedoeling was. We wilden ook wel een andere keer terug komen maar dat wou de eigenaar ook weer niet. Lang verhaal kort te maken was het 'oké' om te gaan eten. Verder leuke avond gehad, lekker gegeten en de bediening is erg vriendelijk.

Met de betaling ging de eigenaar weer enorm zeuren.. Jeetje wat een ellendige man. We komen om de eigenaar niet meer terug bij dit restaurant. Jammer, want hij gooit zijn eigen glazen in.

5,5