1. Met AH bon gegeten en dat is blijkbaar het verkeerde woord. Speciale kaart met uitgeklede gerechten. Niet lekker, belachelijk weinig en niet conform de kaart. Met vieze handen van gamba pellen naar huis.

5,7

1. Beste Rob,
    Wij herkennen in jou reactie volstrekt niet je klachten. Deze zijn zeker niet op de bewuste avond kenbaar gemaakt! Nimmer (!) hebben wij de klachten ontvangen zoals jij dat schets. Ons menu is overdadig. Velen krijgen het niet op. Daarnaast zijn het gewoon onze gerechten die wij voeren op onze menukaart. Maw: we hebben geen "speciale kant-en-klare AH tapas" of zo. Alles wordt vers bereid. Weet je zeker dat je bij Que Pasa in Zaandam hebt gegeten? En zo ja: waarom heb je ons dat dan niet gemeld?

2. Beste Que Pasa:
    - Ja ik weet het zeker.
    - Er was 1 ober die al geen tijd had om nieuwe verzoeken op te nemen. Het duurde erg lang en de kinderen wilden naar huis. Geen zin in discussies.
    - Het gehele 'overdadige' menu bestond p.p.uit:
    Voorgerecht vlees vis vegetarisch:
    1x 1mm plakje chorizo, 1x 1mm plakje salami, flinterdunne ham. GEEN vis en wat groen er om heen en alles naturel en daardoor ook droog. Geen begeleidend brood, geen ajoli zelfs niet toen we er nog eens naar vroegen.
    Hoofdgerecht:
    1 kleine groene asperge die met zn kop vast geplakt zat aan het schaaltje. Niets erbij geen kruiden of saus gewoon 1 asperge. 1 kruidig klein gehaktballetje in saus. 1 spiesje met 2 blokjes vlees zonder saus. 1 Gamba. 1 stukje tortilla en champignons in jus. Een kleine salade en veel gele rijst naturel om de honger te stillen. Vlees + vis voor en hoofdgerecht samen max. 120gram.
    Naast ons mensen die gewoon tapas a la kaart bestelden en duidelijk grotere schalen en hoeveelheden kregen. Geen idee waarom en of dit normaal anders is alleen dit was hoe het tijdens mijn bezoek was...

3. ...overigens toch maar even de eerdere recenties op eet.nu gelezen en dan kun je toch niet met droge ogen beweren dat, citaat que pasa:

"Nimmer (!) hebben wij de klachten ontvangen zoals jij dat schetst".

Het blijkt klachten te regenen op deze site en de waardering is onder de maat.
    Ik zou er mn voordeel mee doen als ik jullie was.