1. h v bommel

Heerlijk waren ze weer, de pannenkoeken in de Vordense pan waar we al veel jaren komen. De vriendelijkheid en gastvrijheid is er nog steeds, daarom dat we er graag komen.

Met groet fam Van Bommel uit Epe

Vorige recensies van h v bommel

• We gaan er graag naartoe naar de pkh De Vordense Pan, het is daar goed. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, vlotte bediening, vandaar dat we er zo graag komen in pannenkoekenhuis De Vordense Pan. Bert, we komen gauw weer.

Met groet moeder en Hans van Bommel uit Epe

• Wij blijven naar De Vordense Pan in Vorden komen. De pannenkoeken daar smaken heel goed. Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer. Het personeel is vriendelijk. We zijn er daarom gisteren weer geweest en gaan gauw weer terug.

Met groeten, moeder en Hans v Bommel uit Epe

• We zijn er weer geweest gisteren in de Vordense Pan en het blijft er steeds goed. De sfeer, vriendelijke bediening en ook het personeel is er heel vriendelijk vandaar dat wij er graag komen en we komen er al heel lang (18) jaar.
    Wij willen Bert en zijn team weer bedanken voor de gezelligheid en de goede service. Met groeten van moeder en Hans Van Bommel uit Epe.

• We zijn zondag weer naar de Vordense Pan geweest. Het was er weer knus en gezellig, zoals wij dat altijd meemaken en ook de pannenkoeken waren weer zoals altijd.
    De sfeer was goed, klantvriendelijk en gezellig. Een vriendelijke gastheer en een goede kok die weet hoe die pannenkoeken moet bakken.
    Het was in 1 woord geweldig. We gaan gauw weer, met groeten Hans en moeder V Bommel uit Epe.

• We zijn weer in de Vordense Pan geweest. Het was weer zoals van ouds. De pannenkoeken waren weer goed en de bediening was weer klantvriendelijk. De sfeer als van ouds, dus weer een goede reden om naar de Vordense Pan te gaan. Wij komen er heel vaak vanwege de gezelligheid en de sfeer die er uitstraalt.
    wij groeten bert en zijn team weer van uit epe, namens moeder en Hans v Bommel

• Het was weer zoals vanouds in pannenkoekenhuis de Vordense Pan. De pannenkoeken waren heel goed, de bediening was zeer goed en was ook zeer vriendelijk zoals altijd. We komen er daarom graag. Ondanks de drukte met de kerst ging de bediening goed en vlot. Wij willen Bert en zijn team daarvoor bedanken en hopen er weer gauw te komen. Een goede jaar wisseling voor jullie allen. Met groet Hans en moeder van Bommel uit Epe.