1. Als glazenhuis winnaars werden we zeer hartelijk ontvangen. We waren door de geweldig leuke aankleding gelijk uit. En ook de kaart was geweldig. Lekkere maaltijden die erg leuk beschreven waren. De bediening was vrolijk, behulpzaam en meedenkend. Je voelt je erg welkom en ze doen er alles aan om je als klant te plezieren. We hebben heerlijk gegeten, zelfs de sprinkhanen ( die ik eigenlijk niet wilde proeven) waren heerlijk en zagen er al smakelijk uit! En dan vergeet ik nog te melden hoe mooi de gerechten gepresenteerd waren. Een spies is ook een spies. Alsof het nog niet genoeg was kregen we ook nog een toetje. En wat voor een toetje! Een soort aapje met koptelefoon met ijs en mousse! En uit de koptelefoon kwam het geluid van de zee. Wat heerlijk creatief. Aan alles voel je dat hier mensen met passie werken en uitdragen. Vergeet niet naar de wc te gaan, want ook dat is een leuke ervaring. We gaan vaak uit eten maar dit was toch echt een heel unieke en heerlijke ervaring. Hier gaan we zeker terug komen! Deze avond was top! Een echte aanrader!