Op dit adres zit nu: Mas Montagne

1. Slecht, slecht, slecht; ik kan het gewoon niet anders verwoorden!

Eigenaresse: Onvriendelijk, onredelijk, zwart maken van personeel in het restaurant en lijkt de tent niet eens te willen runnen..

Personeel: Doet hun best maar is niet goed, sloom met opnemen en onprofessioneel, vergeetachtig en onzeker.

Locatie: Prachtig, maar zonde dat er zo'n oude hut staat waar niks aan wordt gedaan.

Eten&Drinken: Lang wachten op bestellen, nog langer wachten op bestelling krijgen om vervolgens tot 2 maal toe het verkeerde geserveerd te krijgen... Eten was niet gaar en vet!

Op de plek waar het Berghuis staat kan een top restaurant komen als die eigenaresse maar gewoon een keer wat doet aan het interieur en onderhoud van pand en personeel of het stokje overgeeft aan iemand met verstand van ondernemen!

1,8

1. Goedendag,

Als ik het restaurant , wat altijd elk weekend vol zit, niet aan u wil verkopen, wil dat nog niet impliceren dat u daarna los mag gaan om overal negatieve recensies te gaan plaatsen.

Met vr gr,
    de eigenaar.