1. Vroeger werden er uitstekende pannenkoeken geserveerd. Daar kwam je voor terug. Maar wat is het nu slecht en duur. Uiteraard is ook hier het guldenteken gewijzigd in een euro
    met het gevolg dat je tussen de (omgerekend) 18 en 24 gulden een slappe pannenkoek op je bord krijgt, die ook nog eens een bijsmaak had van een ander soort.

Een zeer dure kaart. Niet alleen de pannenkoeken maar ook de consumpties zijn schandalig duur. Hierdoor pak je niet vlug een tweede. Wat te denken van een grote kop koffie (4,90 euro = fl.10,80).

Er zit blijkbaar een andere ondernemer in die uiteraard wel zijn investering eruit moet zien te halen. Dat is dan ook de enige clementie die ik de Duivelsberg nog kan geven. Maar geen tweede bezoek.

3,1

1. Johannes
    Van restaurant

Beste Leo Paul,

U heeft overduidelijk een minder prettige ervaring gehad. En dat is jammer!
    Als u dat hier ter plaatse had aangegeven hadden we wellicht daar iets aan kunnen doen.
    Mijn ouders begonnen dit pannenkoeken restaurant in 1963 en vanaf 1983 ben ikzelf full-time betrokken bij het restaurant. Dus geen andere ondernemer.
    Een kop koffie is €2.25, een dubbele koffie €4.25. Geen vreemde prijzen in Nederland. Wist u dat bij de invoering van de euro een kop koffie bij ons € 1.58/ Fl 3.50 was? En dan zijn we nu bijna 15 jaar verder...
    Met vriendelijke groeten, Johannes van den Bent