Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Een heerlijke culinaire ontdekkingsreis! Wat een keuze hebben ze hier! Oosters, een beetje westers, authentiek Chinees, werkelijk voor elk wat wils en naast het bekende wokken ook heerlijke, meer verrassende Oosterse gerechten. Eindelijk Peking eend geserveerd zoals deze hoort: met een warm flensje, saus, lente-ui en komkommer en vers voor je neus bereid door de kok (met stokjes opgerold, leuk om te zien). Ook hebben we meer dan genoten van de heerlijk pikante Malatang, een traditionele bereidingswijze die je in China veel ziet, maar dit is de allereerste keer dat wij dit in Nederland hebben gegeten. Superheet, maar heerlijk. De buffetten waren prachtig opgemaakt en bleven maar aangevuld worden en als het er ook maar een beetje rommelig begon uit te zien, werd het al meegenomen. De ijssculpturen waarmee de voorgerechten versierd waren vonden we ook prachtig. Het was druk, maar wij vonden dit niet hinderlijk omdat iedereen vlot geholpen werd door de koks en omdat er zo veel verschillende buffetten waren dat het altijd wel ergens rustig was. We hebben nergens gezien dat iets op was. De medewerkers waren heel attent hierop. De drankjes waren ook goed, niet te duur, goede kwaliteit wijn en op de juiste temperatuur en in het juiste glas geserveerd, dit zie je niet vaak als het ergens druk is. Toen we in het begin van de avond aangaven graag wat uitleg te willen, kregen we meteen een hele rondleiding. Ondanks de drukte werden de borden steeds meteen weggehaald en als we iets wilden drinken werden we snel geholpen. Goede service, ook met de jassen in de garderobe.

Top, wij hopen nog heel vaak hier te komen eten.