Op dit adres zit nu: Grand Café Dukaat

1. Kom hier minimaal twee keer per week eten, tot ik ongeveer een maand geleden met een grote groep vrienden daar ging eten, waarbij het allemaal niet zo vlotjes verliep. We gingen nota bene op mijn aanraden daar eten.

De frietjes waren ze vergeten, daarop geattendeerd, excuses, zou zo gauw mogelijk geregeld worden. Toen iedereen al voor de helft z'n eten ophad nogmaals even iemand gevraagd. Nogmaals excuus en u kent het wel, nadat iedereen z'n eten ophad kwamen de frietjes met de medeling dat de kok een ander programma had en de friet bereiden daar niet in voorkwam.

Voor mij en de rest een afknapper, maar goed, een week later met z'n vieren toch weer wat eten, waarbij een vriendin van mij een carpaccio salade had waarbij de carpaccio met een lampje gezocht moest worden. Toen zij dat aangaf kwam het antwoord in overleg met de kok dat de kok het ruim voldoende vond en niet eens even kwam kijken. Nou ja, zeer klantonvriendelijk en zeker niet service gericht. Eigenlijk was ik er wel klaar mee, maar goed toch maar weer geprobeerd.

Twee maal spareribs bestelt met twee bakjes friet, expliciet nog vermeld dat wij het graag tegelijkertijd zouden willen hebben. Geen enkel probleem, kwam dik voor elkaar. Nou u raadt het al, twee maal spareribs met een bakje aardappeltjes. Daarop reagerend was het antwoord dat ze vandaag aardappeltjes hadden, pff.

Nadat er in de keuken gevraagd was heb ik zelf de jongeman weer moeten roepen of het allemaal gelukt was. Zijn antwoord "we doen ons best maar de kok moet de friet bereiden". Nou zeg, ik heb de hele handel teruggestuurd, de drankjes afgerekend.

Dit was dus de laatste keer dat ik of mijn vrienden daar gaan eten. Zo'n slechte bediening, ongeïnteresseerd en gemakzuchtig, heb ik zelden meegemaakt. Daarna heerlijk gegeten bij een concurrent Lelystad waarbij een extra bakje friet binnen een minuut op tafel stond.