1. henny berghouwer

Wij hebben er afgelopen zaterdagavond gegeten met een stel hele goede vrienden. Zelf had ik een voorgerecht met kalfsvlees besteld, maar helaas bleek er geen kalfsvlees maar ham in te zitten! Bij het hoofdgerecht was de rode wijn niet meer goed, iets wat de ober ook beaamde. Maar helaas kwam meneer niet met andere wijn. Mijn vriendin en ik hadden als hoofdgerecht dorade. Helaas was de dorade verbrand op het vel! Toen als nagerecht een kaasplank werd geserveerd, werd niet even aangegeven welke soorten kaas men op de plank had gelegd. Last but not least moest ik bij het afrekenen ook nog vragen hoe men de wijn in de rekening had verwerkt.

Hoewel ik eerder hier lekker en goed heb gegeten, zal ik nu niet snel meer terugkomen. Misschien had men het te druk met de gasten boven, want beneden in het restaurant was het beslist niet druk.