1. Overal een 1 ingevuld, maar zelfs dat is een te hoog cijfer. Afgelopen donderdag om 19 uur een tafel gereserveerd op het terras. Eenmaal aangekomen zagen we inderdaad 1 tafel vrij op het terras en daar hebben we plaatsgenomen.

Toen we daar zaten zei de eigenaar dat we, als we wilden eten, naar binnen moesten. Er waren andere gasten die hij onze tafel had toegezegd. Wij gaven aan te hebben gereserveerd voor het terras en dat we een bevestiging hadden gehad. De eigenaar zei ten letterlijk 'u gaat naar binnen of u gaat weg. Ik bedien u niet.'. Ik zei nog ' dan zet u er toch een tafel bij.'. Toen werd hij kwaad en zei 'ik bedien jullie hier gewoon niet.'. We hebben eerst rondgekeken of we niet in de maling werden genomen. Maar nee, hij meende het.

Zoiets nog nooit meegemaakt. Een goede horeca ondernemer anticipeert en zorgt ervoor dat hij zich aan de afspraken kan houden. Hier laten ze het erop aankomen. Lost het probleem zich niet op, dan wordt men zonder pardon gewoon niet bedient.