Op dit adres zit nu: Davie's

1. 20-08-2016:
    Voor de 2de keer hier, nu met 3 volwassenen en twee kleine kids, via SD-spontaan etentje reservering. Tsja, we moeten letterlijk en figuurlijk op de kleintjes letten.

Van harte welkom geheten, zoals vorige keer, gastvrijheid ten top.
    De mantoe was weer zalig, zoals vorige keer, een sensatie aan smaken. Ik zou zo een vol bord hiervan kunnen eten.
    Wel meenden we, dat er vorige keer linzen in de (zelfgemaakte) tomatensaus zat, maar alla, nog steeds top.
    De hoofdgerechten (kipkluifjes met zelfgemaakte gebakken aardappelen, koolraap en heerlijk gestoomde licht vallende rijst, allemaal tiptop op smaak door o.a. koriander, zonder dat de kruiden overheersten.
    Als toetje een pudding en dat allemaal voor 14.75 p.p. aan de hand van eerdergenoemde SD-reservering.

Ik zei nog aan de jongedame in de bediening, dat ze voor het kindermenu ook iets moesten rekenen, maar daar wilde ze niets van weten ("niet alles is geld").
    Wat een gebaar !

Kortom, als we in Amsterdam gaan uit eten, passeert Mantoe bij ons altijd de revu als een van de opties.