1. 2 jaar geleden een matige ervaring gehad bij het Uilenbos, maar de boel is overgenomen (lees dus vooral niet de recensies die ouder zijn dan 1,5 jaar) en dat merk je. Grootste verrassing is het afschaffen van de entree van Euro 2,50 (waar ik me destijds een beetje druk over maakte) voor de naastgelegen speeltuin en kinderboerderij. Er wordt alleen van je gevraagd of je daar geen zelf meegenomen eten en drinken wilt nuttigen. Fair toch? Van die uitgespaarde Euro 7,50 bestellen we gewoon weer een lekker hapje. Want de kaart heeft ook een kwaliteitsslag gemaakt. Ten goede. Mooie pannenkoeken natuurlijk, maar ook lunchgerechten, borrelhappen, en zowaar een leuke bierselectie met onder andere het complete ouevre van Brouwerij La Trappe! Hulde! We bestellen drankjes, een bittergarnituur, kaasstengels, pittige kipkluifjes en een tosti, en alles wordt leuk gepresenteerd in mandjes met een soort bakpapier. De bediening telt een aantal goedwillende, maar nog niet zo evenwichtige meisjes, maar ook een paar kloekere dames die de boel goed in de gaten houden. Hier gaan we vaker komen!

Vorige recensies van Gerrit Bremer

• Neergestreken met 2 kinderen. De bitterballen en de pannenkoek waren prijzig doch prima, maar de bierlijst had voor een dorstige vader spannender gekund. Met de bediening van schuchtere scholieren moet je het maar doen. Ze deden in ieder geval hun best. Het heffen van entree voor de speeltuin (Euro 2,50 per persoon, ook voor een ouder die alleen zijn kind in de gaten wil houden) is zeer klantonvriendelijk. De manager die ik hierover aansprak bleef echter onverbiddelijk.

6,1