Op dit adres zit nu: Sorrento

1. klant uit Drachten

Toppunt, wat een ellende om iets thuis bezorgd te krijgen.

Bestellen via internet gaat op zich prima, niks mis mee.

Drie kwartier later belt een meisje op van de zaak: u had pizza tonijn besteld en wat bavaria..., ik zeg ja, ow maar dat is al meer dan een half uur geleden zeg ik. Ok... wordt deze zometeen bezorgd.

Ik denk hhhm, misschien even controleren telefonisch of het de juiste bestelling was.

Inmiddels, 30 minuten verstreken, bel ik nog maar eens: Anis zegt u maar. Ik uitleggen over bestelling, ja komt er nu aan (iemand van de keuken). Meisje had het verkeerd begrepen zei hij.

Nog 20 minuten later, ik weer bellen: ja wij hebben problemen met de telefoniste gehad. Ze had de bezorger naar een ander nummer gestuurd die niks besteld heeft maar hij komt er nu aan, naar het juiste nummer.

Ik zeg is hij nog warm dan. Ja, we hebben hem even op de oven gelegd. Ik zeg nou ok dan maar.

Even later wordt het bezorgd, sorry zegt de bezorger.

De pizza is dus koud en het bier is lauw (naja het zij zo) ik heb maar betaald.

Blijkt de pizza echt koud te zijn en erg vet en bijna alleen maar kaas, een vette vieze bodem, de olie droop er echt af. Hij was gewoon vies.

Ik toch maar weer bellen met Anis, na 3 keer proberen contact te krijgen; Hallo Anis zeg u maar:

Leg ik weer uit hoe en wat, ja meneer wat wilt u, u hebt toch wel een oven thuis. Ik zeg ja, maar die pizza bestel ik toch warm!? Meneer wat wilt u, ik kan er niks aan doen.
    Ik zeg kunnen we nog iets regelen. Mmeneer toch, dat gaat niet. Het is gewoon uw schuld, hij moest omrijden en u hebt het toch gewoon gekregen. Wij hebben vaste prijzen.
    Ik zeg nou, dan ga ik maar een negatieve recensie schrijven. Ja meneer, moet u maar doen he.
    Verbinding verbroken.