1. In Vlissingen eerst op het net georiënteerd waar wij in Maassluis wilde dineren. Dat werd Brasserie 2012 op de markt. Het weer was op deze zaterdag net iets te veranderlijk om buiten te gaan zitten. Dus naar binnen. Zakelijk, maar vriendelijke uitbaatster heeft vervolgens voor een goede serviceverlening gezorgd. Het interieur van de zaak sprak ons wel aan. Knus, warm en aan de muur veel oude prenten die een stukje geschiedenis van Maassluis weer geven.
    Een koud biertje, een goed gevuld glas droge witte wijn, aangevuld met onze keuze gamba's en kalfslever. Eenvoudige maar heerlijke salade, aangevuld met iets wat je tegenwoordig niet meer krijgt bij een maaltijd, namelijk warme groente met een uitstekende smaak. De kalfslever en de gamba's voldeden geheel aan onze smaak. De chef kwam tijdens de maaltijd nog informeren of alles naar wens was. Wij zijn recht door zee, maar er viel niets aan te merken. Dus de chef ook tevreden.
    Geen flauwekul in deze zaak, maar een royale goede maaltijd.
    De hoofdprijs voor 3x bier, 2x wijn en de maaltijden bedroeg euro 49,50.
    Een aanrader voor gasten die niet 120 Euro voor een "BELEVING" willen betalen, maar gewoon lekker ontspannen willen dineren.
    Dirk en Carroll
    Vlissingen