1. Enige positieve was de tuin en het mooie weer. Bediening vriendelijk maar totaal onwetend, konden geen vragen over menu beantwoorden. Engelse kaart week behoorlijk af van Nederlandse, ook qua prijzen wat tot verwarring en ongenoegen leidde. Bij besteld kindermenu (soep en spaghetti) werd alleen een enorme berg spaghetti bolognese geserveerd, geen soep. Misverstand, ze dachten dat spaghetti en dessert was besteld. Dus geen soep, wél volledige bedrag berekend. Bij de maaltijdsalade hoorde brood: 3 kleine stukjes. Olijven in de salade? Ja, hoogstens 3 in millimeter dunne plakjes gesneden. Vinaigrette uit een potje over klein plukje sla met wat plakjes olijf - ik verwacht wat anders als ik een maaltijdsalade bestel.
    De scampi dreven in gloeiendhete saus (die verdacht veel smaakte naar kant-en-klaar). Dus óf vingers verbranden óf koude scampi eten. Met vette vingertoppen en géén servet of vingerkommetje. Klap op de vuurpijl: voor een klein karafje kraanwater (2 glaasjes) stond € 2,50 op de rekening!
    NOOIT meer naar deze afzetter!