1. Op 15-08-2016 zijn wij voor de eerste keer gaan eten bij steaks and more.

Bij aankomst wilde wij eigenlijk buiten gaan zitten gezien het goede weer. Ht terras was toen echter al volledig bezet. Helaas was het terras desondanks het goede weer niet geheel uitgezet. Dit vonden wij allebeii erg jammer. (Even later toen er gasten weg zijn gegaan, konden wij alsnog naar buiten om te genieten van het heerlijke weer.

De inrichting van de zaak is prima, niets bijzonders maar past goed bij de zaak zelf"Steakhouse".

Steaks and more biedt een leuk en passend menu aan. Uiteraard is de mixed grill hierop te vinden maar ook bijvoorbeeld unlimited spare ribs en heerlijke steaks tot zelfs 1000gram!! Helaas heb ik als supplement geen maiskolf kunnen vinden? Dit is naar mijn mening toch echt wel een must voor een steakhouse.

Ikzelf heb voor de unlimited spareribs gekozen waarbij ik kon kiezen uit de marinade "spicy" of "sweet" ik wilde van beide eentje. De eerste portie. Bestond dus ook ui twee grote ribs. Deze werden gereserveerd op een klein houten plankje zonder extra bord (erg onhandig) het snijden van de spareribs kost dus enige moeite door het kleine plankje. De spareribs zelf waren goed. Voor mij waren de eerste twee ribs overigens meer dan genoeg.

Mijn vriendin bestelde de beef salad. De salade zag er goed uit de biefstuk puntjes welke erbij geserveerd werden waren van zeer goede kwaliteit. Het vlees was heerlijk mals en goed van smaak. De salade was echter ietwat teleurstellend, de hoeveelheid saus was echt overdreven waardoor eigenlijk de gehele salade enkel en alleen naar terriyaki smaakte, erg jammer.

Wij zijn overigens erachter gekomen dat steaks and more met een spaarkaart werkt, welke voor ons erg interessant is en waar wij ook erg graag gebruik van zouden willen maken.

De bediening is vrij "jong" maar over het algemeen wel enthousiast/vriendelijk en ervaren.

Ik kijk persoonlijk erg uit naar de steaks die men hier serveert en kom deze dan ook graag nog eens proeven.

Het eten zou een 9/10 moeten krijgen maar de saus bij de salade heeft ons helaas doen beslissen om een 8 te geven. Ik ben van mening dat een restaurant/professionele keuken deze fout eigenlijk niet zou mogen maken.

Bedankt voor het eten en tot snel!