in Den Oever

Heerlijk dineren op de haven van Den Oever

1. tonny friedrich

Beste Basalt,

We hebben fantastisch verse vis (schotel) gegeten bij jullie gegeten, vriendelijke bediening, huiselijke sfeer, komen zeker terug (alweer haha). Ik kom zelf uit de horeca, dus ik ga jullie toch enkele aandachtspuntjes geven, alleen maar positief bedoeld hoor.

Een bakje water met citroen voor de vieze vingers zou fijn zijn (opgelopen bij het fileren van de tong). De warme groenten op het bord, peultjes en worteltjes waren echt koud, da's jammer. Het broodje vooraf, lekker bruin brood
    met smeerseltjes ziet er wel een beetje erg eenvoudig uit. Ik bedoel kruidenboter is altijd lekker, maar chilisaus gemengd met mayo, kom op jongens, dat kan beter toch? Beetje tapenade met wat verse sprinkels peterselie oogt veel leuker en verzorgder.

Hoop dat ik jullie niet beledigd heb, het is alleen maar goed bedoeld. En jullie vis... is super!!

gr. Tonny

Ps, ik ga dit bericht niet delen, niemand hoeft dat te zien :-)