Op dit adres zit nu: HANA

1. Eddy Koopal

Zijn we verwend of verwachten we te veel? Ik denk het niet.

Helaas ben ik geschrokken van de recensies, ik dacht dat ik de enige ben die niet echt tevreden was over het het eten.
    Jammer dat het vanuit het bedrijf niet opgepakt is om de klant tevredenheid weer te waarborgen.

Vanavond hebben we bij dit restaurant gegeten. Wat mij direct opviel dat het eten lauw was, het vlees bijna koud. Ik heb hierop gereclameerd en de eigenaresse heeft uit de keuken en restaurant nieuw eten voor mij opgeschept.
    Dit was aanzienlijk warmer. Vanwege de klacht is ons een drankje of thee en cappuccino aangeboden.

Na nog 1 van de medewerksters gesproken te hebben die aan onze tafel kwam heb ik nog meegegeven:

De variatie in gerechten voor het buffet zijn te weinig. Helaas hebben we ook meegemaakt dat dit wel beter is geweest.
    Qua prijsverhouding van wat je aangeboden krijgt en wat je pp moet betalen staat nu in geen enkele verhouding.
    Helaas was dit voor ons de laatste keer geweest in dit restaurant.

Je kunt niet elke klacht afkopen met een drankje van het het huis terwijl er niets met de klachten worden gedaan.