1. Wandelarrangement via Social Deal... nooit meer hier naartoe. Bij binnenkomst zijn wij eerst zo'n 15 minuten genegeerd. Uiteindelijk met koffie en gebak begonnen. Dit heeft bijna een uur geduurd, daarna de route gaan lopen.

Bij terugkomst eerst kopje soep gekregen en toen ging het mis. Wij konden een luxe salade bestellen echter na drie keer vragen bleek dat de "baas" aangaf dat we die niet kregen. We konden kiezen uit salade kaas / kip of een uitsmijter. Dit vonden wij niet correct omdat die duidelijk zwart op wit stond. Deze man konden wij niet spreken en de salade kip was een lachertje. Sla, geen dressing, een paar pinboompitten en croutons en een paar stukjes kip met erg veel vlieguren... Dus geen luxe salade voor ons helaas, pure misleiding hier en terugkomen doen we dus echt niet meer.

3,2