Op dit adres zit nu: Buitengewoon

1. Eric Aalsma

Een kleine portie friet voor 4 personen bijbestellen kost geld en wederom een portie voor 1 persoon! Vlees te gaar. Veel te duur voor wat je krijgt.

1. De Boei
    Van restaurant

Geachte heer Aalsma,
    Wat jammer dat u ontevreden bent over uw bezoek aan de Boei. En we hebben nog wel zoveel moeite gedaan om een mooie tafel met ruimte boor uw gebroken been te creëeren. U had een vleesspies, en daar komen garnituren bij voor 1 persoon. Echter u vergeet u te vermelden dat uw tafelgenoten het restaurant bezochten met social deal bon, hierbij staat vermeld dat het met brood is en dat friet extra te bestellen is. Kosten bon: 10 euro pp, daarvan ontvangt restaurateur ongeveer 6,30, daar moet vervolgens de inkoop, stroom, personeel, huur etc nog vanaf. In de voorwaarden van de bon staat dat extra friet bij te bestellen is, dat is dan dus een portie voor 1 persoon. Wellicht is wat onduidelijkheid geweest over dat alle gasten een bakje friet wenste, dat spijt ons. Overigens betreuren wij het dat u het niet kenbaar hebt kunnen maken toen u ons restaurant bezocht. Daarnaast hechten wij er nog wel waarde aan te vermelden dat al onze sauzen huisgemaakt zijn (volgens mij vonden jullie ze lekker, aangezien ze regelmatig bijgevuld werd). Dat ze uit een spuitfles en pomp komen wil niet zeggen dat ze kant en klaar zijn, je kan deze immers vullen... ;-). Wij betreuren het wel dat we uw avond niet hebben kunnen doen slagen, echter achteraf kunnen we hier weinig meer aan veranderen. We hadden gehoopt dat u het bij ons kenbaar had kunnen maken. Daarnaast vinden wij t jammer dat u nu op diverse fora uw mening deelt, en dan ook nog tweemaal per tafel. Ons inziens is eenmaal ook genoeg.

Gr team de boei

2. De Boei
    Van restaurant

Voor de mee-lezers: sommige zaken lijken wellicht niet zo passend op de recensie an sich (bijv over saus) echter hebben wij onze reactie gekopieerd van andere pagina's waar dhr een soortgelijke recensie heeft geplaatst en dit is de reactie op de eerste recensie van dhr.