1. Als echte sushi liefhebber eten mijn vriend en ik regelmatig bij Blue Sakura. De sushi vinden wij hier goed, alleen stuiten wij keer op keer op de slechte service. Dit zit hem niet in het bordjes ophalen of het vragen of alles naar wens is maar in de communicatie en flexibiliteit. Ik zal een voorbeeld geven. Wanneer wij om half 3 bellen om te vragen of wij kunnen komen lunchen horen wij dat er geluncht kan worden tot 16:00. Dit is wel wat kort en dus vragen wij of het misschien mogelijk is om dan te lunchen tot half 17. Antwoord: Nee. Niks meer, niks minder. Wanneer wij zijn vergeten te reserveren en binnen komen lopen om te vragen of er plek is en dat is er niet. Wordt er niet gezegd (bv) "wij hebben op dit moment geen plek maar misschien dat u eerst aan (bv) de bar wilt plaatsnemen dat u eerst wat drinkt en zodra er iets vrij komt brengen we u naar de tafel". Nee, er wordt alleen gezegd "Er is geen plek". Niks meer, niks minder. Kortom wij missen een stuk gastvrijheid in houding en communicatie. En dit is voor ons dan ook de reden dat wij in het vervolg ergens anders sushi zullen eten. Misschien is de tijd voor de eetschuur sushi voorbij en zouden jullie meer moeten investeren in gastvrijheid, een erg belangrijk aspect in de horeca.