1. Wat een slecht restaurant. Met 3 personen daar gegeten. Wilden eigenlijk op (overdekte) terras zitten, maar volgens eigenaar ging het regenen en werden we naar binnen gedirigeerd. Het vooraf bestelde brood met kruidenboter liet wel heel erg op zich wachten, zodat we het pas voor de helft op hadden toen het hoofdgerecht kwam.

Een van ons had spagetti carbonara besteld, maar daar zat nauwelijks iets van saus of spek in. Teruggestuurd en werd door de ober beaamt dat het niet zo hoorde. De andere twee van ons gezelschap hadden een trio van pasta's. Totaal smakeloos en toen de beloofd parmezaanse kaas (gewoon poeder, geen echte kaas) uiteindelijk kwam, was de pasta al koud.

De eigenaar die de hele tijd bij de ingang rondhing, stak daar een sigaret op om vervolgens naar binnen te gaan en daar achter de bar te staan roken! Overal op de vloer lag rommel (servetjes etc.). In de open keuken zagen we een kok in zijn (onder)hemd aan het werk.

Kortom: een zeer slechte ervaring en een absolute afrader deze tent.

1,6