1. Mijn ervaring met hun is slecht. Ik heb op 9 augustus, net voor sluitingstijd, een pizza besteld en deze is keurig bezorgd. De pizza was niet goed. De kaas en saus was te overheersend, de bodem was niet goed en de pizza zag er ook niet uit, het was een rommeltje. Volgens mij te snel, zonder zorg gemaakt. Te snel uit de oven gehaald om nog snel voor sluitingstijd te bezorgen. Ik heb de pizza niet gegeten zo vies was deze. Onbegrijpelijk dat ze dit uitserveren. Helaas kon ik ze niet meer bellen en heb mijn klacht op mail gezet (via de site)

De reactie van Domino is per email zeer teleurstellend: "Het is niet onze standaard procedure om bij iedere klacht een gratis pizza te leveren/ geld te retourneren. Wanneer een klant direct telefonisch een klacht meld na het ontvangen van de pizza, kunnen wij dit ook meteen oplossen." "Achteraf is altijd onmogelijk te bepalen of wij daadwerkelijk niet aan onze service normen hebben voldaan." Ze betichten mij er ook nog min of meer van dat ik uit ben op een gratis pizza in het contact.

Ik heb later gebeld en ik zou worden teruggebeld. Helaas is dit niet gebeurt. Ik werd weer afgescheept met een email 's avonds laat. Vandaag maar naar de winkel gegaan. Via degene die ik daar sprak, kreeg ik weer ongeveer dezelfde teleurstellende reactie en houding als in de mail: "Ja, dit gebeurt heel vaak. Zo zijn mensen uit op een gratis pizza". Met veel pijn en moeite kreeg ik van haar een nieuwe. Schandalig!