1. Op vakantie door Borne aan het rijden. We waren op weg naar een Italiaan, maar daar was niets te doen en we kwamen langs dit restaurant waar de gehele parkeerplaats vol stond. We besloten dus om hier te gaan eten.

Indische rijsttafel op. Erg lekker en ruim voldoende porties voor maar €25 per persoon. Zeker aan te raden dus. Het vlees was niet vet wat je bij een Chinees nogal wel eens tegenkomt. Het restaurant (Chinese kant beoordeelt) ademt echt een Aziatische relaxte sfeer. Japanse kant zal dit ook wel hebben. Er stonden 2 jonge meisjes in de bediening waarvan 1 duidelijk ervarener was. Maar erg netjes geholpen en de serveersters liepen hun benen onder hun gat uit. Kwamen ook regelmatig vragen of we nog wat wilde.

Al met al zeker een bezoekje waard als je in het oosten der land aanwezig bent.