Op dit adres zit nu: India Palace

1. Yinnie & Ton

Op 25 mei 2010 zijn wij bij Passie getrouwd. Hebben daarna gegeten en als laatste een receptie gegeven in Passie.

Vooraf een aantal keren gesproken met Anneke, om het e.e.a. te regelen, alles was mogelijk!

Wij hebben een fantastische dag gehad en erg genoten. De service was uitstekend en er werd met je meegedacht.

Er waren 26 gasten bij de huwelijksvoltrekking, kregen daarna champagnetoast. Met deze 26 gasten hebben wij ook gegeten. 3 gangen menu. Alles smaakte perfect, voor ieder wat wils! Er was zelfs extra rijst neergezet vanwege Chinese gasten!

Na het eten was er een receptie voor +/- 75 gasten. Hier verliep alles ook goed. Wij hebben een chocoladefontein gehuurd en Passie kon al het garnituur ervoor regelen. Passie heeft ervoor gezorgd dat de fontein werkte en dat deze ook weer klaar stond om opgehaald te worden door de leverancier. Wij hadden hier geen omkijken naar.

Al met al hebben wij een top dag gehad. Wij kunnen Passie zeker aanraden om te trouwen en om met grote groepen te eten!

Hierbij willen wij Anneke en haar medewerkers bedanken voor een top avond en de goede service!