1. Vandaag na een rondje winkelen in Cuijk, besloten om te gaan lunchen bij '' De Dom''. Wat te eten van de kaart besteld en een kopje. Het door ons bestelde eten werd eerder aan ons geserveerd dan onze koffie! Beetje vreemd maar kan gebeuren.

Helaas, de tomaten soep was erg zout, behoorlijk aangelengd met water, en daardoor niet te eten. Niet opgegeten, volle kop kon retour naar de keuken. Bij het afreken dit aangegeven bij de serveerster, deze reageerde vrij laconiek, merkte op dat dat wel eens kan gebeuren ''Smaken kunnen verschillen'' maar ze zal het wel even doorgeven aan de keuken.

Bovenstaande houding en opmerking maar ter kennisgeving aangenomen. Als de service zo ver te zoeken is, kost het je alleen maar energie..... Voor ons einde lunch, einde gesprek en ons ziet men hier niet meer terug

O ja nog even dit: de niet genuttigde soep stond wel gewoon op de rekening.