1. Goed gegeten, service moet nog leren hoe een fles wijn open moet. Tafels boven veel te dicht bij elkaar, het gesprek van de buren moest je volgen ook al had je daar geen behoefte aan. Niet zo handig in een klein dorp waar iedereen iedereen kent... Ook moesten we steeds heen en weer schuiven zodat de service bij de tafel naast ons kon. Concept van bijgerechten vinden wij niet goed, als je voor patat en salade kiest en jou partner voor iets anders zit je meteen met bijgerechten (volgens de service zijn die voor 2 pers.) voor 8 personen en ben je 15 euro verder... Heb de indruk dat het uitserveren van cocktails, mixjes en koffie meer op de voorgrond staan dan het eten, in elk geval meer uitleg en aandacht krijgt. Het is meer een bar waar je ook kunt eten.

1. Geachte heer,

Vervelend dat uw bezoek aan ons restaurant niet aan uw wensen voldeed. Wij werken inderdaad met bijgerechten zodat de gast zelf kan bepalen wat hij bij zijn hoofdgerecht eet. De prijzen van onze hoofdgerechten kunnen daarom scherp blijven. Aandacht voor drank vinden wij belangrijk maar wij hopen ook de naam 'restaurant' waar te maken. We nemen uw tip om meer toelichting te geven bij de gerechten zeker mee.

Met vriendelijke groet,

Jos Keijsper