1. Eten en drinken was wel redelijk (friet niet helemaal gaar), maar in zijn totaliteit was de avond een flop. Bediening heeft totaal geen idee waar ze mee bezig zijn. Sausjes komen kwartier na de mosselen, met vijf personen kregen we één mandje friet en een klein schaaltje salade en toen we bij vroegen, werd dit in rekening gebracht. Deze bijbestelling liet drie kwartier op zich wachten (hoofdgerecht was dus al op) en na drie kwartier werd het door twee verschillende serveerders gebracht. Totaal geen communicatie tussen en aansturing van de bediening. Dit verpest de sfeer dus ook, zonde van het uitzicht. Bij het afruimen werd maar de helft van de tafel afgeruimd, de rest is blijven staan tot (nadat) we weg gingen. Kortom: chaos en asociaal gierig. Voor vijf man één schaaltje friet kun je niet maken.

3,5