1. Mooie locatie, vriendelijk langzaam personeel wat op het terras pauze heeft denk ik, ze zitten er maar een beetje met een vol terras. Desondanks voel je je toch ongewenst met een normaal gezinnetje.

De sanitaire voorzieningen zijn slecht. Mindervaliden kunnen er niet komen. Je moet een wenteltrap af, een andere manier is er niet. Het is klein en vies. Verder kijk je vanaf het dames toilet zo bij de heren naar binnen. De urinoirs kunnen net zo goed in de gang gehangen worden. Verder is er geen mogelijkheid om een kind een schone luier te geven.

Het eten was slecht en mijn hamburger was rauw. Ik dacht dat het wellicht door het winderige weer was, dat het daardoor snel was afgekoeld, aangezien de frieten en zo ook koud waren. Toch een beetje geprobeerd. Je denkt wellicht hoort het zo en kan het met dit vlees. Heb het gedeeltelijk gegeten.... De rest terug gestuurd. Personeel geeft aan dat ze het door zullen geven aan de keuken.. Ik hoefde in ieder geval geen eten meer daar.

Prima plek om een drankje te doen. Bitterbal kan je prima bestellen, maar vermijd al het andere uit de keuken is mijn advies.

1,1