1. Fam. v. Leeuwen

Zaterdag 6-08-2016 na een leuke fiets tocht door Schokland en Urk leek het ons leuk om te eten op het dakterras. Plaats genomen aan een tafel die net vrij kwam; de bediening kwam."Jullie willen eten". Ruimde de tafel op en legde zo de placemats er weer op, zonder de kruimels van de vorige gasten weg te halen. We verhuisden naar een andere tafel. Een andere serveerster deed hetzelfde!! Eén serveerster was erg onbeleefd en chagrijnig. De ander begon net met dit werk! Drankjes bleven lang weg, drie maal om moeten vragen. Toetje bleef lang weg twee maal om moeten vragen. De serveerster begreep niet dat bij een compleet menu zij de vraag had moeten stellen "wat willen jullie " dus zijn wij het zelf maar gaan vragen na een uur!! Positief was een mannelijke ober die zijn werk begreep en er wat leuks van maakte!!