1. wasje 123

Wat we nu toch mee maakten... wij hebben een kadobon € 10,00 gekregen van vrienden. Vandaag de bon ingewisseld en wat schept onze verbazing? Wij moesten €2,00 bijbetalen of ijs tot €7,00 nemen en geen eurootjes terug krijgen. Rarara wie kan mij dit uitleggen? Dus ga maar geen kadobon uitdelen, degene die het ontvangt moet of bijbetalen of inleveren.

1. Vervelend om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Het is zo dat als je een cadeaubon haalt of krijgt met een bedrag van bijvoorbeeld €10,- dan moet je het in een keer uitgeven omdat anders klopt de kassa niet want de cadeaubon is niet van dezelfde dag. En als mensen komen met een cadeaubon van 10 euro halen 2 ijsjes betalen 2,20 bijvoorbeeld dan moeten zij 7,80 terug geven dus dat missen ze dan uit de kassa. In een h&m winkel gaat dat anders, dan heb je een pasje en scannen ze het gedrag eraf. Dat gaat helaas niet met een papieren cadeaubon. Hoop dat mensen dit begrijpen. Snap dat het vervelend is, misschien een tip om 2 van 5 te geven als je 10 euro wilt geven aan iemand.