1. Agnes Thissen

We waren met z'n vieren en praten veel en graag. Daarom hebben we waarschijnlijk niets gemerkt van lange wachttijden bij het Zusje in Doetinchem, iets waar anderen zich aan storen. We hadden ook een vol en voldaan gevoel toen we gingen want we zaten 5 uur lang te genieten (en te schransen, wat een lekkere toetjes zeg...).

Pluspunten:
    Veel keuze, gevarieerd eten.
    Vriendelijke bediening.
    Prachtige atmosfeer.
    Mooie, schone w.c.'s.
    Goede communicatie vooraf.

Minpunt:
    Vaker genoemd: geen karaf kraanwater op tafel. Meestal gaan we weg als we dit soort onzin te horen krijgen, maar we zijn blijven zitten vanwege het steunen van een waterproject in Nigeria. Achteraf bedachten we dat dat eigenlijk dom was van ons: je betaalt €3,80 voor een fles Chaudfontaine van 0,75 liter. Zusje verdient daar flink geld aan maar €0,25 is voor het goede doel.

Hallo Zusje, als je een statement wilt maken, zet dan een karaf kraanwater (kraanwater heeft in Nederland een voortreffelijke kwaliteit) op tafel en daar willen we best €2,00 voor betalen als jullie dat geld doneren in een waterproject. Kijk, dan ben je goed bezig.

Harry en Agnes Thissen