1. Familie .S

Wij zijn gisteren daar geweest voor de eerste keer. Eenmaal binnen werden we gewoon naar een tafeltje begeleid, voor drinken gevraag en smakelijk gezegd. Er werd niks uitgelegd, zoals ik bij andere wokrestaurants wel gewend ben zodra je de vraag krijgt of je al een keer eerder bent geweest en nee zegt. Daardoor was het allemaal zoeken, maar goed.
    Het personeel achter wok/bakplaat straalde alles behalve zin uit en er werd iedere keer maar wat op een bordje gegooid, als het daar druk is moet je opletten dat je je eten niet kwijt bent.
    Verder was het eten matig. De sushi was wel lekker, maar de warme gerechten die je zo kon pakken waren aan de mindere kant. Daarbij waren een aantal dingen lauw en iets anders stond weer te borrelen zo heet. Ook werd er slecht bijgevuld, beter gezegd niet! Er was iets op en ze nemen de schaal en bordje mee en het komt niet meer terug. Bij afrekenen hebben we de rekening voor de foute tafel betaald, omdat ze ons voor de verkeerde lieten betalen en daardoor hebben wij meer betaald. Daarna wel daar achtergekomen en geld teruggekregen. Al met al een matige wok, niet goed en ook niet heel slecht, maar we zullen ook niet meer terug gaan... Er zijn betere voor dat geld!