1. Toevallig weer op een dinsdag gegeten. De zaak zat helemaal vol maar toch merkte je daar weinig van. De bediening was vriendelijk en attent en het eten was heerlijk. Mijn vader van bijna 83 zat aan de spareribs met een grote glimlach op zijn gezicht. We waren alle vier erg tevreden en blijven zeker komen!

Vorige recensies van Mark

• 23 februari met zijn vieren gegeten in de Boerenschuur. De houtkachel brandde buiten en binnen en gaf ons direct een warm gevoel. De ambiance is werkelijk prachtig, het eten voortreffelijk en dan ook nog eens een alleraardigste gastvrouw (Judith). Samengevat; een 10!!

• Op een zwoele zomeravond met zijn vieren gegeten bij de Boerenschuur. We konden nog net buiten zitten want het terras zat helemaal vol. Ondanks deze "drukte" werden we hartelijk ontvangen en bediend.

Het eten was erg lekker en ondanks dat we buiten zaten en de bediening dus wat verder moest lopen was alles heerlijk bereid en werd warm geserveerd.

Inmiddels hebben we regelmatig gegeten bij de Boerenschuur en wat echt opvalt is de constante kwaliteit van eigenlijk alles; de entourage, de bediening en zeker ook het eten.

Albert en team, ga zo door en wij blijven komen!