1. A R van Borselaer

De Wildhoef is, blijkens ervaring, prima als party-centrum. De ligging, het parkeren, de outillage, het is allemaal dik in orde. Maar als restaurant valt het tegen. De menukaart biedt weinig keuze en de prijzen zijn aan de hoge kant. Maar goed, je hebt er vrede mee, want de ambiance is aangenaam. Echter, waar het in restaurant om dient te gaan is natuurlijk de vraag of je er lekker kunt eten. Dit is ter ieders persoonlijke beoordeling en voornamelijk een kwestie van smaak. Onze ervaring was negatief. Enige voorbeelden: de aardappelpuree miste stevigheid en was smakeloos. De lamsboutbiefstukjes smaakten laf en moesten het vooral van de saus hebben. Een grote blunder waren de asperges die n.b. speciaal aangeprezen werden. Op onze borden lagen harde asperges, onvoldoende doorgekookt en enkele exemplaren bleken zelfs slecht geschild. Op een normale manier asperges eten bleek niet mogelijk, op onze borden lag binnen een korte tijd een verzameling spaghetti-achtige slierten. Op de traditionale vraag van de bediening "of het eten gesmaakt had', hebben wij e.e.a. kenbaar gemaakt. Geen reactie. Even later vroeg ik of het restaurant beschikte over een hotspot voor mijn laptop. Het antwoord was "nee, maar we hebben wel hutspot".