1. Bijna wekelijks haal ik kroketten hier. Goede service, je wordt snel geholpen en je eten wordt met zorg bereid en ingepakt. Ik raad het iedereen aan en dan met name de kalfskroket!! Groetjes!

Vorige recensies van mieke

• Woon net twee weken in noordwijk, beetje klussen en een beetje snacken tussendoor, haha!! En ja hoor ik heb een goede snackbar gevonden! Tegenover een gesloten mc donald staat een snackbar die altijd open is! Vriendelijk personeel en het eten smaakt super en dat tot in de late uurtjes. Helemaal geweldig deze snacktent.

• Denk al 10 jaar niet meer in Noordwijk geweest, afgelopen weekend even door de Hoofdstraat gelopen. Altijd leuk om even doorheen te wandelen en ook de a&p bestaat nog haha. Dan maar even een oud vertrouwd broodje braadworst met currysaus! Sommige dingen lijken niet te veranderen, en dat bedoel ik positief.. Ik voelde me even een stappertje van 20 jaar. Heel erg leuk om te zien dat ze een goed lopent concept strak vasthouden. Ik heb daarom besloten om toch maar vaker naar noordwijk te gaan en dan slaan we de a&p natuurlijk niet over!! Grote klasse jongens en tot gauw