1. Gisteravond hier gegeten. We waren met z'n drieën. De zaak zat vol dus moesten we even wachten. Al snel werden we naar onze plaats gebracht. Dichtbij de bar.

We bestelden een pizza, lasagne verde en een pasta. De pasta werd eerst gebracht, na een tijdje de pizza en nog veel later de lasagne. De pasta was al op voordat de lasagne koud werd gebracht. De lasagne werd opgewarmd en kwam zwart en nog steeds niet warm weer terug. De serveerster er bij geroepen en gemeld dat de lasagne nog koud was. Er werd geadviseerd iets anders te nemen maar dat wilde deze persoon niet want dan had hij dat meteen wel gekozen. Wederom een lasagne gereserveerd welke jawel weer niet goed op temperatuur was. Als tegemoetkoming hoefden we de lasagne niet te betalen.

Doordat we bij de bar zaten konden we ook zien hoe het personeel te werk cq niet aan het werk was. De ijsklontjes werden met de blote hand uit de ijsemmer gehaald en in een waterkan gegooid, erg onhygiënisch. Het personeel was meer met zichzelf bezig dan met de klant. Ook kwam het personeel niet vragen of we nog wat wilden drinken. Jammer voor de omzet van deze zaak.

Wij kwamen hier vaak en dit is nu al de derde keer dat het eten niet goed was. Zeer jammer want het is een mooie zaak maar het eten en het personeel laat te wensen over. Ons zien ze niet weer terug.