Op dit adres zit nu: Restaurant Food&Joy

1. We hebben zojuist verrassend lekker gegeten in restaurant FJ. Mooi centraal aan de Brink en een uitnodigend terras met houten stoelen met kleurige kussentjes. We zaten nog maar net, of we kregen schaaltjes met knabbeltjes en hele lekkere gemarineerde olijven. Omdat het buiten te koud werd om te eten, kregen we binnen een tafeltje aan het raam. Het was een gezellige, ongedwongen sfeer. Vrolijke inrichting met een nisje met rode muren een hele bijzondere lampen. Er zaten mensen te schaken en ook de grote leestafel was bezet. Omdat we geen grote eters zijn, namen we alleen een hoofdgerecht. Na een lekkere amuse als eetlustopwekker, kregen we resp. zeewolffilet in saffraansaus en livarmedaillons in rode wijnsaus. Mooi opgediend, goed van temperatuur en uitstekend van smaak. We waren zeer tevreden en na een French- en een Spanisch koffie op het terras viel onze rekening ons ook nog mee. Echt een aanrader, dit leuke restaurantje.