Op dit adres zit nu: Baron Frits

1. 31 juli. Wij bezochten het terras van de Neerhof. Fijn dat de hond mee mocht. Op het terras waren alle tafels aan de reling met uitzicht over de Maas gereserveerd. Nog 1 tafeltje vrij voor ons.
    We bestelden wat te drinken en vroegen of we ook iets konden eten. Na zessen kregen we de lunchkaart. Dat wil zeggen, de lunchkaart lag nog op tafel. Een ander menu hebben we niet gekregen. Nadat ons drankje bezorgd was moesten we de bediening er weer op attent maken dat we nog iets wilden bestellen. Daarna duurde het weer een hele tijd voordat er daadwerkelijk een bestelling wed opgenomen. Ondanks de redelijk simpele gerechten duurde het toch een hele tijd voordat onze bestelling werd geserveerd. Waarom je mes en vork krijgt als je hamburger in een kommetje wordt opgediend is me een raadsel. De beloofde friet kwam niet, maar stond wel op de rekening. En in al de tijd dat we er zaten bleven de gereserveerde tafels leeg op een na.
    De bediening was simpelweg ongeïnteresseerd, slordig en leek wel afgeleid door iets wat wij niet konden waarnemen. Normaal laat ik altijd een fooi achter, maar vandaag niet. Volgende keer weer naar de Rozentuin.