in Enschede

Mexicaans & Argentijns steakhouse

1. Mijn vriendin en ik zijn er twee weken geleden wezen eten.

Ondanks dat we niet meer in de buurt wonen blijft dit ons favoriete restaurant!

Vooraf kregen wij heerlijk, super vers stokbrood met kruidenboter. Het was voor ons even wennen, omdat we voorheen nachos met saus kregen. Echter het super verse stokbrood heeft ons ook zeer gesmaakt.

Mijn vriendin had als hoofdgerecht de lady steak met als saus (als aanrader van de eigenaar) de pepersaus. Deze is zeer goed bevallen.

Zelf had ik de schotel met vis. Ook deze was super lekker. De vis was ontzettend mals en was bereid met een heerlijke marinade/dressing. Naast de hoofdgerechten hadden wij een bak met aardappeltjes en frietjes. Voor deze aardappeltjes mag ik mijn vriendin 's nachts wakker maken, dus dat geeft wel aan hoe goed deze aardappeltjes zijn.

Doordat wij weer op tijd weg moesten hebben wij geen nagerecht genomen. Maar ook voor de Dama Blanka mag ik mijn vriendin 's nachts wakker maken.

De bediening is erg vriendelijk. Daarnaast heerst er een ontspannen, gezellige sfeer met goede muziek op de achtergrond.

Conclusie:

Dit is en blijft ons favoriete restaurant en raad iedereen aan om daar een keer te gaan eten!