1. Redelijke tent. Voor Assen biedt het zeker perspectief, maar de wijze waarop de eigenaar je ontvangt, is 'not done'. Er wordt heel duidelijk onderscheid gemaakt tussen 'vaste klanten' en 'incidentele bezoekers'. Erg jammer, want als ondernemer hoor je gastvrij te zijn voor al je gasten. Behandel iedereen hetzelfde en sta niet overdreven te zoenen met bepaalde gasten. Enkele personen in de bediening spreken geen Nederlands. Een minpunt. Allemaal leuk en aardig, maar ik kom hier voor het eten en drinken, niet voor het 'unieke managementbeleid'. En als je voor dit beleid kiest, bent u op zijn minst verplicht om dit aan de gasten te vertellen. Dan bent u transparant en eerlijk. Eten is opzich prima en ook fijn dat nu de prijzen erbij vermeldt staan.

1. Mano
    Van restaurant

Beste Henk,
    Bedankt voor u eerlijk recentie.
    Als eerste mijn persoonlijk excuses voor het slechte ervaring bij ons.
    Het is niet de bedoeling van manolitos om zo een gevoel naar onze gasten te geven.
    In onze beleving alle gasten zijn gelijk. Alle gasten betalen uit hun eige portemonnee.Wij proberen alle gasten met warme hart te ontvangen.
    Misschien wij komen niet zo professionele uit in u ogen hellas, maar ik vraag mij af...
    Wat bedoel u bij deze opmerking? "...te zoenen met bepaalde gasten.."
    Ik zou heel vreemd vinden als ik loop voor het eerst in een restaurant en de ober begin met mij te zoenen.
    Natuurlijk hebben wij een andere connectie met onze vaste gasten. En ik weet het zeker dat naar u de derde bezoek in onze restaurant dat u wordt begroeten gewoon Henk als dat van u mag. Bestaat geen discriminatie in onze concept.
    Wij werken met heel veel plezier en liefde.
    Helaas kan mis gaan maar is het zeker niet bewust.
    De taal heb u gelijk in..onze Nederlands kan veel beter zijn maar misschien. Onze excuses over het moeilijk communicatie.
    Ik hoop het dat u begrijpt dat het was niet de bedoeling van onze kant om zo een gevoel naar u te geven.
    Ik hoop het dat wij krijgen nog een kans van u in de toekomst.

Met vriendelijke groet
    Mano